Choose language

Lägg till dina favoritlösningar

Visste du att våra system går att kombinera med en mängd olika leverantörer och systemlösningar? Vi har integrationer till de bästa leverantörerna inom respektive område. Allt för att du ska få en optimal lösning för just dina behov - utan kompromisser. 

integrations_white_bg-2

Lön & HR

Integrationer till vårt lönesystem

  1. Kivra_logga_integrationer-1

    Kivra

    Integrationen med Kivra gör att dina anställda enkelt kan få sina lönebesked digitalt i valfri enhet.

  2. Medvind_logga_integrationer

    Medvind WFM

    Integrationen till Medvind WFM gör det enkelt att automatisera tid, bemanning och schemaläggning. Du upplever att du arbetar i samma system och slipper dubbelarbete.

  3. Winlas_logga_integrationer-1

    WinLas

    Integrationen till WinLas gör det enkelt för dig att administrera LAS och personal.

  4. Talent Solution_logga_integrationer-1

    Visma Talent Solution

    Integrationen med Visma Talent Solution ger dig verktyg för att leverera en fantastisk medarbetarresa – attrahera, anställa och utveckla sina talanger.

  5. Epassi_logga_integrationer-1

    Epassi

    Integrationen med E-passi gör hanteringen av personalförmåner såsom friskvårdsbidrag och måltidsavdrag sömlös och enkel.

  6. Miljödata_logga_integrationer

    Miljödata

    Integrationen till Miljödata skapar en sömlös helhetslösning för allt som rör arbetsmiljön och hälsoläget i din organisation.

  7. Timecare_logga_integrationer

    RLDatix

    Integrationen till RLDatix gör schemaläggningen smidigare.

  8. Sysarb_logga_integrationer

    Sysarb

    Integrationen till Sysarb gör det enkelt att göra den årliga lönekartläggningen.

  9. Tidomat

    Integrationen till Tidomat ger en integrerad lösning för kunder som önskar snabb och smidig rapportering av arbetad tid via tidterminaler.

  10. Microdata

    Genom integration till Microdata e-arkiv kan administrationen minimeras och tillgängligheten till informationen underlättas för användaren.

Ekonomi

Integrationer till vårt ekonomisystem

  1. Proceedo_logga_200x123px-1

    Proceedo

    Integrationen till Proceedo gör hanteringen av inköp och e-handel enkel och smidig. Tillsammans med vårt ekonomisystem får du en effektiv helhetslösning.

  2. Amili_logga_integrationer

    Amili

    Integrationen med Amili förenklar processen kring påminnelser och inkasso.

  3. Inyett_logga_integrationer

    Inyett

    Vår integration till Inyett gör att du kan känna dig trygg med att dina leverantörer är säkra.

  4. Kommunresurs_logga_integrationer

    Kommunresurs

    Integrationen till Kommunresurs automatiserar uttaget av bokföringsdata och gör att du kan spara upp till två arbetsveckor per år.

Vad är en integration?

En integration är processen att kombinera två, eller flera, system eller applikationer så att de fungerar sömlöst tillsammans. Du kopplar helt enkelt ihop olika mjukvaror för datautbyte och förbättrad funktionalitet. Att ditt affärssystem på ett enkelt och säkert sätt kan kopplas ihop med andra system är en förutsättning för att kunna jobba tidseffektivt och minska manuellt arbete. 

Vad erbjuder vi för integrationer?

Förutom färdiga integrationer har vi även möjlighet att integrera till system via filintegration. Självklart har vi också alla viktiga integrationer till exempelvis statliga verk, myndigheter och journalsystem inom respektive område. 

Nyheter och inspiration

3 nyheter i Publitech Ekonomi

Har du koll på de senaste nyheterna i vårt ekonomisystem? Jobba mer effektivt 2025 med enkel rapportering, automatiska...