Nu blir vikariebokningen ännu lättare
Automation, ett lättnavigerat gränssnitt och stöd för central bemanningshantering. Har du koll på vad som ingår i Publitechs lösning för vikariebokning?
Webbaserad tillgänglighet
Du får vikariebokningen tillgänglig direkt via webbläsaren. Det betyder att du enkelt kan hantera vikarier – var och när du vill.
Effektiviserad vikariehantering
Lösningen stödjer ett beställare-utförare-scenario, vilket innebär att du kan göra beställningar till en central enhet som tar emot era behov och matchar rätt. Det blir mycket enklare att koppla rätt vikarie till rätt plats.
Lättnavigerat gränssnitt
Ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt underlättar vikariehanteringen och ger snabb överblick.
Ökad flexibilitet
Du får full kontroll över hanteringen av vikariebehoven i verksamheten, och en smidig täckning av sjukdom, semester och andra frånvaroorsaker samt vakanta pass.
Fler sökkriterier
Du kan ha flera sökkriterier och få ett snabbare och mer träffsäkert resultat. Du kan även automatisera samtliga processer i bemanning och schemaläggning. Vi har också utvecklat en robot som jobbar med vikariehanteringen, eller som assisterar dig under din arbetstid.
Framtidssäker utveckling
Vi satsar på kontinuerlig utveckling och planerad uppföljning för att säkerställa att vikariebokningen fortsätter att möta dina behov.