Choose language

Digitala ärenden effektiviserar din lönehantering

Digitala ärenden effektiviserar din lönehantering
1:05

Att hantera interna ärenden behöver inte vara krångligt. Med digital ärendehantering skapas ett tydligt, rollbaserat flöde för anställdas ansökningar och val, vilket minskar fel, säkerställer att information hamnar rätt och frigör värdefull tid för både HR och medarbetare. Tjänsten minskar felkällorna, garanterar att informationen går till rätt person och frigör värdefull tid.


Exempel på digitala ärenden idag:

  • Bisyssla: Smidig hantering av anmälan och godkännande.

  • Extra skatt: Enkelt för medarbetaren att begära skatteavdrag utöver standard.

  • Semesterväxling: Digitalt stöd för önskemål om att växla semesterdagar.

  • Egen uppsägning: En tydlig process för att initiera och hantera uppsägningar.

Snart kommer ännu fler möjligheter, bland annat:

  • Bifoga dokument

  • Löneväxling (pension/tid)

  • Beställa intyg

Digital ärendehantering är nästa steg mot en mer strukturerad, transparent och effektiv HR- och löneprocess. Vill du veta hur det skulle kunna se ut hos er? Boka en demo här

Nyfiken på hur andra gjort? Läs mer om hur Norberg kommun digitaliserat sina ärenden

 

Related blog posts