Choose language

Molnbaserad lösning för inköp och e-handel

Spara tid och pengar med en användarvänlig molnlösning för beställning och fakturahantering. Tillsammans med vårt ekonomisystem får du en effektiv helhetslösning som underlättar för hela organisationen. 

ima210088-1
Utlägg_inköp_ehandel_ny

Vad ingår i inköp och e-handel?

  • Effektiv hantering från beställning till betalning (P2P).
  • Sök, skapa, och skicka order till leverantörer.
  • Automatisk kontering och flexibla konteringsalternativ.
  • Beställningsmallar och leverantörsportal.
  • Automatiserat attestflöde och e-fakturabehandling.
  • Automatisk matchning mot inköpsordrar och abonnemang.

Fler fördelar

Ordning och reda på inköpen

Att ha rätt inköpssystem är nyckeln till att ha kontroll över tid, kostnader och kvalitet. Genom att ha ordning och reda skapar du rätt förutsättningar och undviker överraskningar när fakturorna trillar in.

Samla allt i ett system

När du gör dina inköp i ett system får du bättre kvalitet och ökad kontroll. Dessutom minskar risken för felaktigheter och dolda kostnader från leverantörer. 

Automatiserad fakturahantering

Effektivisera hanteringen av leverantörsfakturor; systemet klarar både e-fakturor och skannade pappersfakturor. Fakturor som har en motsvarande order i systemet matchas och kontrolleras automatiskt. 

Rapportering och analys

Du kan enkelt skapa, dela och återanvända rapporter för att analysera data från fakturor, order och kontering. 

Nyheter och inspiration