Automation, ett lättnavigerat gränssnitt och stöd för central bemanningshantering. Har du koll på vad som ingår i Publitechs lösning för vikariebokning?
Du får vikariebokningen tillgänglig direkt via webbläsaren. Det betyder att du enkelt kan hantera vikarier – var och när du vill.
Lösningen stödjer ett beställare-utförare-scenario, vilket innebär att du kan göra beställningar till en central enhet som tar emot era behov och matchar rätt. Det blir mycket enklare att koppla rätt vikarie till rätt plats.
Ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt underlättar vikariehanteringen och ger snabb överblick.
Du får full kontroll över hanteringen av vikariebehoven i verksamheten, och en smidig täckning av sjukdom, semester och andra frånvaroorsaker samt vakanta pass.
Du kan ha flera sökkriterier och få ett snabbare och mer träffsäkert resultat. Du kan även automatisera samtliga processer i bemanning och schemaläggning. Vi har också utvecklat en robot som jobbar med vikariehanteringen, eller som assisterar dig under din arbetstid.
Vi satsar på kontinuerlig utveckling och planerad uppföljning för att säkerställa att vikariebokningen fortsätter att möta dina behov.