Blogg | Publitech

Upptäck en smartare vikariebokning

Skriven av Astrid Feldreich | den 15 januari 2025 15:59:31 Z

Mer automation, ett lättnavigerat gränssnitt och stöd för central bemanningshantering. Här är några av fördelarna med vår lösning för vikariebokning.

Webbaserad tillgänglighet

Du får vikariebokningen tillgänglig direkt via webbläsaren. Det betyder att du enkelt kan hantera vikarier – var och när du vill.

Effektiviserad vikariehantering

Lösningen stödjer ett beställare-utförare-scenario, vilket innebär att du kan göra beställningar till en central enhet som tar emot era behov och matchar rätt. Det blir mycket enklare att koppla rätt vikarie till rätt plats.

Lättnavigerat gränssnitt

Ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt underlättar vikariehanteringen och ger snabb överblick.

Ökad flexibilitet

Du får full kontroll över hanteringen av vikariebehoven i verksamheten, och en smidig täckning av sjukdom, semester och andra frånvaroorsaker samt vakanta pass.

Ny funktionalitet

Ny funktionalitet förbättrar arbetsflödet och ökar effektiviteten. Till exempel kan du ha fler sökkriterier än tidigare och få ett snabbare och mer träffsäkert resultat. Du kommer att kunna  automatisera samtliga processer i bemanning och schemaläggning. Vi passar också på att utveckla en robot som jobbar med vikariehanteringen när du inte jobbar eller som assisterar dig under din arbetstid. 

Framtidssäkrad utveckling

Kontinuerlig utveckling och planerad uppföljning för att säkerställa att modulen fortsätter att möta dina behov.